Nightmarezzz
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Nightmarezzz

forum priznivcu BiteFight
 
PříjemLatest imagesHledatRegistracePřihlášení

 

 Základní údaje o BF

Goto down 
2 posters
AutorZpráva
Witchheart
Admin
Admin
Witchheart


Poèet pøíspìvkù : 109
Join date : 09. 11. 08
Age : 57
Location : Brno (pracovně), Skalica SK (civilně)

Základní údaje o BF Empty
PříspěvekPředmět: Základní údaje o BF   Základní údaje o BF Icon_minitimeWed Dec 17, 2008 9:54 am

Tohle mi dnes poslal hráč henkoboy (přeložil to z něměckého BF)

Vlastnosti:
Sila: Udava ako silno v priebehu boja udries. Cim vyssi udaj, tym je pre Teba vacsia sanca zasadit tvrdsi uder
Obrana: Ako meno prezradza, odraza tento udaj moznost sa ubranit a udava o kolko (menej) skody utrpis a ako dobre sa mozes vyhnut uderom Tvojho supera…
Sikovnost: Tato vlastnost je dolezita,aby si Tvojho supera v boji trafil. Cim vyssi udaj, tym vacsia sanca Tvojho supera neminut.
Vydrz: Je zodpovedna za regenaciu Tvojej zivotnej energie. Pocas jednej hodiny sa na zaklade Tvojho levelu zregeneruje prislusne mnozstvo zivotnej energie.Okrem sa vydrz odraza aj na dlzku boja. Cim vyssi udaj, tym viac vydrzis v boji
Kuzlo osobnosti (charisma): Je dobre na tri veci; 1. Zvysuje sancu najst protivnika pri love rasy,aj ked je jeho skrys vysoko vybavena, 2. Zvysuje sancu pri love ludi viac zlata ukoristit a menej lucerien ziskat, 3. Vysoke kuzlo osobnosti zvysuje sancu dvojiteho uderu

Skrys:
Sildo: za kazdu uroven vybavy ziskas dve miesta pre inventar a +1 obrany, ked Ta niekto napadne
Zed: za kazdu uroven vybavy dostanes +1 obrany, ked Ta niekto napadne
Cesta: za kazdu uroven vybavy dostanes +1 kuzla osobnosti pri vyhladavani supera
Okoli: za kazdu uroven vybavy dostanes +1 kuzla osobnosti pri vyhladavani supera
Pokladnica: Goldy,ktore su v bezpeci:
Level 1 - 2 = 960 Gold
Level 3 - 6 = 1.920 Gold
Level 7 - 14 = 3.840 Gold
Level 15 - 30 = 7.680 Gold
Level 31 - 62 = 15.360 Gold
Level 63 - 126 = 30.720 Gold
Level 127 - open end = 61.440 Gold
Gargoyle hlidac- sila, pri love sa zvysi o 30 percent. Iba ked utocis
Kniha- obrana stupne o 30 percent. Iba ked Ta niekto napadne

Lov vlkodlakov:
Dve moznosti- nahodne alebo podla zadania mena
Pri nahodnom love je dolezite,ak niekoho chcete najst, rozdiel Tvojho kuzla osobnosti v porovnani s kuzlom osobnosti Tvojich potencialnych obeti
Ked nikoho na love nanachadzas,tak by si si mal vylepsit kuzlo osobnosti.

Modifikace boje:
Dvojity uder: Dvojite udery su udery,ktore urobite pocas boja. Toto cislo sa pripocita DODATOCNE k uderom, ktore ako (ako volakedy-pred velkym upgradom) urobite vdaka vasemu kuzlu osobnosti. Pocet normalnych uderov je zavisly od vaseho kuzla osobnosti v zavislosti od vasho levelu. Pocet Dvojitych uderov s k tomuto udaju pripocita.
Blokovanie zasahu: S predmetmi,ktore maju blkovanie zasahu,mozete Dvojite udery vasho supera ovplyvnit.Pocet blokovani zasaju budu odpocitane od poctu uderov supera. Dolezite je ale,ze aj pri velkej prevahe blkovani zasahu, super minimalne jeden uder moze urobit.
Sanca trafit: Predmety s udajom sance trafit,zvysuju moznost pri udere trafit supera. Ako zakladna hodnota sa zapocitava pomer vasej sikovnosti ku obrane vasho supera v zavislosti od vasho levelu. Dodatocny udaj z predmetov sa vztahuje dodatocne k tomuto udaju a dava vam vacsiu sancu trafit.
Sanca vyhnut sa: Vplyva proti superovej sance trafit a je od celkovej superovej sance trafit (zakladna hodnota + sanca trafit) odpocitana a tym znizuje jeho sancu vas zasiahnut.
Poskodenie(ZBRANOVE): Ako pre Upgradom plati- cim vacsia sila,tym viac skody narobite. Predmety ktore maju poskodenie zvysuju tento udaj poskodenia este raz.


Vypocitanie poskodenia/Modifakcie boja/Rovnica na vypocet koristi:
Vdaka novym KS su vlastnosti porovnavane na zaklade vasho levelu. Nove predmety maju vacsinou nove vlastnosti,ktore vplyvaju dodatocne ku starym/znamym vlastnostiam v boji. Volakedy boli vlastnosti,ktore vplyvali v voji vdaka formulke a tak sa vypocitala napriklad sanca trafit a podobne.. K tymto vlastnostiam su teraz extra zbranove vlastnosti(modifikace boje),ktore sa DODATOCNE pripocitavaju/odpocitavaju.
Aky vplyv to ma na predmety? Vseobecne sa na to neda odpovedat,pretoze to zalezi od jednotliveho hraca. Zavisi to od jeho treningovych vlastnosti v pomere k levelu(cim vyssie,tym lepsie). Predmet je najucinnejsi,ked ma hrac ten isty level,ako ten predmet(!!!!).Tuto efektivitu mozno netratit, tak,ze hrac zvysuje adekvatne svoje treningove vlastnosti..
Novy vypocet poskodenia vyzera nasledovne:

((Zakladny udaj sily + Udaj sily za predmety) / udaj vlastny level) + Poskodenie „zbranove“ z predmetov= Skoda ktoru urobis superovi ( Nove zbranove atributy su takze nezavisle od levelu). To je maximalna mozna skoda.
Vsetky vypovede,ze s narastajucim levelom klesa napr. hodnota brnenia, su zalozene na tejto rovnici. Technicky sa to deje ale velmi pomaly a preto sa nikto nemusi obavat,ze jeho Ombross,ktory si kupi na leveli 5 je na leveli 15 zrazu nepouzitelny.

Priklad,preco su hodnoty novych predmetov efektivnejsie,ako stare:
Ked pri leveli 160 ma napriklad nejaky predmet Bonus sance zasiahnut +10%, tak stoji tento predmet s touto sancou zasiahnut v konecnom dosledku menej,ako keby si si adekvatne k tomu zvysil sikovnost(ktora taktiez vplyva na sancu trafit-zaklad). Pretoze by si si musel v porovnani k tomuto predmetu svoju sikovnosti o 9 bodov zvysit,aby si vyrovnal 10% sance trafit. Aj keby ta zbran bola drahsia ako tychto 9 bodov sikovnosti,tak je vyhodnejsia ta zbran,pretoze samotna sikovnost nema tolko vyhod,ako sanca trafit z novej zbrane.
Vypocitanie moznej koristi:
Pri vyhre nad rovnakym levelom,alebo levelom vyssim,dostanes 10%-15% superovho nechraneneho zlata.
Pri vyhre nad mensim levelom,je suma v zavislosti od maximalneho leveloveho rozdielu zmensena od skutocneho leveloveho rozdielu.

Rovnica:
Korist= vypocitana korist / /maximalny levelovy rozdiel + 1) * skutocny levely rozdiel
Priklad: Vychadzame z toho,ze porazeny ma nechranenu sumu 10.000 Gold a maximalna korist je 10%(teda 1000G.)
Utociaci: level 30
Rozsah utokov: max 9 levelov(+-)
Ciastocna (variabilna) korist= 1000/ (9 + 1) ==> 100
Od maximalnej moznej koristi (1000) je odpocitany pocet leveloveho rozdielu krat ciatocna,variabilna korist.
lvl 30 ku lvl 29 = 1000 - (1 * Ciastocna korist) = 900 korist
lvl 30 ku lvl 25 = 1000 - (5 * Ciastocna korist) = 500 korist
lvl 30 ku lvl 21 = 1000 - (9 * Ciastocna korist) = 100 korist

Pri leveli 100:
Ciastocna korist = 1000 / (15 +1) ==> 62
lvl 100 ku lvl 99 = 1000 - (1 * Ciastocna korist) = 938 korist
lvl 100 ku lvl 92 = 1000 - (8 * Ciastocna korist) = 504 korist
lvl 100 ku lvl 85 = 1000 - (15 * Ciastocna korist) = 62 korist
Návrat nahoru Goto down
Salladin-Gindalon
klikac
klikac
Salladin-Gindalon


Poèet pøíspìvkù : 168
Join date : 12. 11. 08
Age : 45
Location : Vokovice

Základní údaje o BF Empty
PříspěvekPředmět: Re: Základní údaje o BF   Základní údaje o BF Icon_minitimeThu Dec 18, 2008 12:11 am

Díky. To je něco pro mě na dlouhé zimní večery ... Laughing pirat
Návrat nahoru Goto down
http://s4.bitefight.cz/bite/player.php?p=74383
 
Základní údaje o BF
Návrat nahoru 
Strana 1 z 1

Povolení tohoto fóra:Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nightmarezzz :: Diskuze o všem :: Pokec-
Přejdi na: